LES ETAPES EDUCATIVES

L’Escola-Institut recull tres etapes educatives: Ed. Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria.Entenem les tres etapes com un camí evolutiu on els infants desenvoluparan les seves capacitats i competències individuals acompanyats d’un projecte únic i coherent. Respectam les diferències i atenem les intel·ligències múltiples per oferir a cada infant el que necessita en  la seva formació bàsica i integral per formar ciutadans participatius, solidaris i amb consciència democràtica.

Educació Secundària

L’Ed. Secundària Obligatòria és la darrera etapa del camí. Dels 12 als 16 anys, els infants viuen canvis físic i psicològics molt importants.

A l’escola-institut entenem l’acompanyament i la comprensió aspectes imprescindibles per finalitzar els estudis amb el títol de graduat que els ha de permetre continuar el camí educatiu en el batxillerat, accedir a la formació professional o iniciar la vida laboral.

Maecenas bibendum justo et augue vulputate, eget egestas ligula aliquet. Nullam nibh lectus, bibendum sodales est et, varius interdum massa. Ut molestie mollis posuere. Ut vulputate et lectus a dignissim. Vivamus tempus mollis risus. Maecenas vel dolor lacinia, feugiat enim eget, mattis ligula. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nunc faucibus at dolor quis tristique. Aenean laoreet vestibulum tellus, non tincidunt est. In vestibulum pellentesque sapien. Curabitur dignissim eros arcu, et sollicitudin risus ultricies et. Nulla lobortis, turpis eget dignissim vestibulum, odio risus.

Aliquam vitae est sed lectus volutpat placerat. Nunc euismod placerat mauris sit amet scelerisque. In eget eleifend felis. Quisque sit amet odio in nibh bibendum consequat. Integer molestie mi quis dui suscipit molestie. Etiam quam tellus, scelerisque quis massa a, efficitur accumsan augue. Aliquam hendrerit elementum tempor. Aenean laoreet non nunc quis lacinia. Curabitur imperdiet ultrices massa, nec pretium purus lobortis eget. Morbi dictum volutpat tellus ac commodo. Nullam sed auctor odio, non hendrerit augue. Quisque pharetra, risus eget congue sodales, purus tortor aliquet velit, eu faucibus eros nisi eget justo. Suspendisse faucibus sapien sed convallis tincidunt. Sed at commodo massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Mauris laoreet tellus arcu, suscipit lacinia lorem venenatis id.