COM APUNTAR-SE?

Per què apuntar el meu fill a extraescolars?

Tothom ha participat o sap més o menys què són les activitats extraescolars, però pocs són els que potser sàpiguen de les seus grans beneficis, tant per als infants com per als pares i professors. Depenent de l'edat (infantil, primària o secundària) o de la necessitat (física, intel·lectual, artística ...) les extraescolars són un suport i un complement a la vida / educació escolar dels nins i nines.

Descripció de l'activitat:

KARATE: "És més fàcil construir infants forts que reparar persones trencades".
Concentració: creant hàbits que t'ajudaran en els teus estudis.
Respecte i Educació: fent-te més comprensiu, creant actitud positiva davant la societat.
Confiança i Seguretat: fent-te sentir segur en diferents situacions de la vida quotidiana.
Condició Física: donant al teu cos flexibilitat, reflexos i motricitat que afavoreixen el desenvolupament i estat físic.
Extraescolar1
ANGLÈS: La inversió més intel·ligent perl teu futur.
Anglès per nins petits: (Infantil)
Anglès per nins i nines: (Primària)
Extraescolar2
ESCACS: Els escacs afavoreixen l'exercici i desenvolupament de diverses habilitats mentals.
Valors i habilitats socialsResolució de problemesCreativitat i imaginació. Assertivitat.
Extraescolar6
INTERCANVI D'IDIOMES PER ADULTS
Idiomes per a famílies: cada divendres de 9:15 a 10:15h (gratuït).
Extraescolar4
COSTURA: una excel·lent forma d'ajudar-los a aprendre o perfeccionar un nou passatemps.
El Patchwork és un tipus de costura que es basa en la combinació de diferents orígens amb la idea de crear diferents formes.
Extraescolar3
IOGA: Un excel·lent exercici físic i mental.
Extraescolar5
GIMNÀSTICA ARTÍSTICA: agilitat, força, plasticitat i elegància.
VOLEIBOL IME: és una gran opció per a desenvolupar el treball en equip.

La importància de les activitats extraescolars

Les jornades laborals i els horaris escolars no sempre fan compatibles els temps comuns de pares i fills. Per a moltes famílies, anar a recollir els seus fills/es a l'hora de la sortida es converteix en tota una carrera d'obstacles que fa necessària la recerca de solucions que afavoreixin la tranquil·litat dels familiars i el desenvolupament dels infants.

Horari ampliat Activitat complementària
Socialització Salud psico-emocional

Beneficis de la pròpia activitat (Formativa, lúdica-artística o esportiva)

Espai per alliberar l'energia